söndag 2 oktober 2011

Hej igen alla vänner !!!

Om jag skyndar mig hinner jag skriva en lite snutt till dagboken!
Fastnar starkt på de ord som jag ser i Iris Kihlmans facebook.

"Det är omöjlig ”sa tvivlaren
"Det är farligt ”sa rädslan
”Det är onödigt ”sa förnuftet
"Gör det ändå" ”viskade hjärtat

Idag har det första regnet fallit. Det är som i Sverige. Alla vet om att det ska snöa när det blir vinter men sen är man ändå tagen på sängen när den första snön kommer. Taken är inte på plats ännu och regn perioden har anmält sin ankomst. En mängd tak ska vara på plats innan jag åker till Dar i slutet på nästa vecka. Justins visum ska ordnas och lilla Siamin ska till kardiologen och bakrutan till bilen ska fixas.
Vad var det mera???, Jo nu kommer jag på det. 7 volontärer ska ju hämtas från flyget (skämt åsido Vilken tur att jag kom på det).

Hälsningar Ewout


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar