måndag 3 oktober 2011

TACK NI FANTASTISKA MÄNNISKOR.....

Justins reseinsamling har givit respons.
Sandra Stafvefeld har bidragit och även Susanna och Peter anonymt.
Har just nu lite dålig koll. Är på resande fot och har inte tillgång till mitt Nordea -konto men det ser ut som att Justin kommer att åka på sin drömresa. Justin är en så härlig kille. Han vill bli läkare och han visar verkligen att han tar sitt ansvar. Han är en given framtida kraft för att hjälpa till att utveckla denna bygd. Det är Afrikaner med hans inställning som jag hoppas på !!! När vi har fått ihop till hans resa så kanske stafetten vill gå ett varv till så att han även kan få med sig en resekassa ???!!!!!


Vill också tacka för kommentarer på min blogg.
Jag kanske inte alltid kan svara men ni ska veta
att jag läser dom och gläds åt dom
Så Tusen tack alla som följer vårt liv i Matanana.

Kramar till er från oss i Matanana…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar