söndag 16 oktober 2011

Det är så härligt att vara hem igen......

Johannes har passat på att utvecklas medan jag var bortrest. Skulle vilja visa hela världen detta mirakel såå det första som ska göras nu är att sända nya foto till bloggen. Har inget minne av att babysar utvecklas så fort. Han är snart ingen baby längre utan en liten krabat.
Känner att hela familjen är i väntande när jag är bortrest. Orosstämning över mina äventyr och strapatser. Ser att man kopplar av när jag nu är hemma igen. Det är så många människor som ar beroende av att jag håller mig stark och frisk.
Volontärerna är nu på plats. De är fulla av iver att komma igång. Huvud uppgifterna förutom det dagliga blir att bygga stugor för tillfälliga övernattningar och vi ska även komma igång med engelskundervisning i skolorna.

Vi hörs Kram Ewout

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar