söndag 16 oktober 2011

Linkar omkring som en skadeskjuten kråka!!!!

Det är ingen höjdare att ha ett besvärligt sår under foten när man skuttar omkring som jag gör.
Har skördat 5 volontärer hitintills idag. Det ska bli två till innan kvällen och sen imorgon är det safari i Mekomi och efter det hemresa till Matanana. Jag längtar oerhört efter mina kära där hemma.

Nu får Siamin tåla att konstant bli ompysslad av Babu. Vi gör små äventyr tillsammans som att åka bak på en motorcykeltaxi. I den svindlande trafiken är detta egentligen ett ganska vansklig äventyr men lilla Siamin tjuter av spänning och glädje.

Det är Sofia och Malin som står för kostnader till att Siamin kan genomföra kardeilogmätningar. Jag känner mig nästan lite skyldig att dessa två underbara tjejer inte kan få vara de som skämmer bort Siamin med simturer utflykter m.m När jag kommer till Kipepeos strandhotell ska vi på fiskeutflykt. Sänder då en tacksamhetens tanke till Sofia , Malin och de som har hjälpt till att samla pengar för att rädda Siamin !!!

Hälsningar Ewout..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar