tisdag 2 augusti 2011

Salome och jag "ritual" badade det lilla undret idag.
Jodå allt finns med!  Hans klarblåa ögon far lite hit och dit innan de fastnar på Salome eller mig. Små mörka mjuka lockar. Salome visade att Afrikanska barn har hårroten med riktning bakåt och småkrusigt. Johannes har mera blivit präglad av farsan. Vänninor till Salome är lite bekymrade över att musungodragen har slagit igenom så mycket . Jag gick en runda sen och stoltserade för vara medarbetare..... STOR SUXE!!!!!!!!!!!.  När våra storfamiljsbarn kommer hem så kilar de snabbt in för att kolla om allt är väl, gosar och petar. Många västerländska föräldrar skulle förskräckt ropa "Neeej låt barnet sova!!!"  men här tycks det fungera Johannes har gnyltat lite men tycks inte vara störd av att det är folk omkring honom mest hela tiden. Jag har bara hört ett kortvarig näst intill behaglig ljud från  honom.

Kram alla vänner från en stolt pappa Ewout

PS.. Måste bara be er ha överseende med Stavningen av ordet SUXE... Ser helt galet ut men jag har tydligen fått helt stopp i hjärnan idag. Hinner inte fundera så mycket heller eftersom jag vill ha in detta på bloggen medans uppkopplingen är något så när ok. Sitter med en seg mobiluppkoppling på landet.
Mvh /Catharina Lind

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar