onsdag 24 augusti 2011


Hej igen alla vänner!!!!

Seminariet om naturmedicin ANAMED har genomförts . ( se mera om "Anamed på Googles")
Det var ett mycket lyckat arrangemang med ca 30 deltagare. En intressegrupp har bildats här i Matanana och  mark till en framtida klinik har inköpts av den Tyska ideella föreningen (matanana e.V)

Det som är det starka kortet är ARTIMESIA , ett naturmedel för förebyggande av bland annat malaria. Jag dricker nu dagligen en kopp artimesia the. Det smakar beskt och magen hålls i bra form.
Kan rekommendera artimesia the som ett bra medel mot malaria. Vi har kommit igång med odlandet. Och till våra besökare kan vi tillhandahålla det utan kostnad.!!!

Justin (Salomes bror) har fått en inbjudan till Tyskland. Justin hoppas på att kunna bli läkare. Han har bjudits in av den tyska läkaren Thomas Koch. Alla kostnader i Tyskland och omhändertagandet där ordnas av Thomas och hans son Jonas men ändå behöver vi skramla till flygresan. Så min vädjan är kan det finnas ett antal personer som kan sponsra Justin med denna fantastiska möjlighet.
Jag börjar stafetten genom att avse 500 kr på mitt personkonto till detta ändamål. Alltså det finns 500 kr i potten Given av Ewout.
Nordea personkonto Ewout van Alphen 420707-9536

Hälsningar Ewout

2 kommentarer:

  1. Stafettpinnen över till mig, jag bidrar med glädje till Justins resa. 2500kr förs över till ditt konto på Måndag.

    Kram Sandra S

    SvaraRadera
  2. 2000 kronor insatta på ditt konto och märkta Justin! /Susanne & Peter

    SvaraRadera