måndag 1 augusti 2011

Är det den 31 Juli eller är det den 1 Augusti idag. Den vilsna pappan har hämtat sitt barn. Johannes föddes inatt kl 002. Väger 3.2 kg. Är välskapt tittatrmed uppmärksamhet vid varje ljud. Har inte sett vad det är för färg på ögonen. Ser bara att de är ganska mörka. Det är svårt att se klart, när mina ögon är så tårfyllda hela tiden. Nu 7 timmar efter en tydligt ganska jobbig förlossning ska Salome åka hem. Och hemma väntar henne stor uppmärksamhet. Familjen hade ett litet familjemöte igår kväll och jag frågade om vi behövde en barnflicka. Ett högljutt nej var svaret, vi vill ta hand om barnet själva. så nu har vi ett femtontal villiga personer som står redo att ta hand om Johannes.

Jag är så nyfiken på vad det kan vara för själ som väljer att bli född i denna udda familj.
Känner även att det är många vänner från Sverige som följer våra äventyr. TACK FÖR ALL OMTANKE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Man efterlyser bilder på min lilla ängel men jag är beroende av volontärnas kamera. Sandra har en telefon kamera så får se om hon lyckas sända några bilder till Catharina Lind catnilla@msn.com
Det har totalt tagits en oändligt mängd bilder här i Matanana. men det är inte så många Volontarer som sänder dem till Catharina, så att hon kan använda dem i Bloggen. och lägga upp en fotogalleri.

1 kommentar:

  1. Vilken underbar familj Johannes kommer växa upp i. Grattis igen, man gläds ju med dej/er. =)

    SvaraRadera