onsdag 27 april 2011

I morgon kommer hon hem !!!!

Min ängel . Ja… hon är inte bara en ängel, hon har taggar också. Hon kan sticka till som bara en QVINNA kan göra.
Jag har nästan längtat ihjäl mig, och är totalt sårbar om hon väljer att sticka med sina taggar. Men vi får väl se, först måste hon komma.
Det ska bli underbart att omsvärma henne med hela vår härliga storfamilj men sedan vill jag ha henne för mig själv. Nej förresten hon måste ju få ta sin tid med Akisa.

Jag förvånar mig över att lilla Akisa klarar så bra att även fungera när hennes kära mamma är bortrest. Det är en av fördelarna med storfamiljen att man är i familjegemenskapen även när några eller någon inte är hemma. Men SEN VILL JAG HA HENNE FÖR MIG SJÄLV. Jag vill visa allt som vi har arbetat med under hennes frånvaro. Ska se till att det finns varmvatten. och hoppas på att hon vill bada tillsammans med mig.

Undrar om det kommer att synas att babyn växer ??? Ska jag berätta för henne att jag har funderat mycket på barnets namn eller kommer hon att få en chock när hon hör förslagen .. Kapetjino, Robbin eller Kapecino. Eller Malaika om det visar sig att vara en flicka. Även en flicka kommer nog att få smeknamnet Kapetjino. Förresten det ska nog skrivas med ett C. Capetjino. Jag ska fråga Catharina hon som kan stava och hjälper mig att renskriva min blogg. Jag har redan funderat ut att ta Capetjino med på utflykter.

Akisa är lite orolig vad det ska bli av med henne när babyn kommer men hon är världens bästa storasyster och hon och jag planerar redan våra utflykter. Akisa tycker att vi ska bada i havet. Men hon är orolig för att det blir svårt. Det är kanske bättre att vi åker till mormor eller att vi åker till Sverige. Nåja…
Vi får se. Huvudsaken att mamma kommer hem i morgon.

Ha det så gott.....


Eftersom jag varit bortrest så släpar inläggen efter.
Hoppas ni har överseende med detta.
Mvh / Catharina Lind


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar