fredag 8 april 2011

Det är säkert vår i Sverige nu.... Hoppets tid…  Tiden när ljuset återvänder. Här på andra sidan ekvatorn är det tvärt emot men hos oss finns hoppet kvar och blir påfyllt med gåvor och goda tankar från Norden.
Jag är en drömmare med stora visioner och jag är övertygad om att vi tillsammans kan påverka många människors liv på ett positivt sätt.

Vi var hem till mormorden med sina sex barnbarn i Bumulainga. Barnen kom springande och näst intill skrek av glädje att se oss. Det är sådana stunder som jag känner att det är min belöningens tid. Vilken lycka att kunna få vara dessa barns ljuspunkt.

Jag känner mig lite skyldig att jag är mottagare av belöningen för något som fler än jag har bidragit till att åstadkomma.

Det är givarna som borde stå här och fånga in barnen när de kommer och slänger sig i ens famn !!!!!!!!!

Varma hälsningar från Ewout

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar