tisdag 11 januari 2011

 Hej Vännerna!!!

Det nya året är snart inte så nytt längre. Dagarna går, känner mig lite gammal nu. Kanske beroende på att   jag arbetar hårt för att projektet ska förankras så starkt så att det även kan fortbestå utan mig...........
Öppnar nya konto i banken. Det som blev klart idag var mitt personliga konto i Barclys Banken i Iringa.
Swift code.barc tz tz Acaund 053-1047362 Ewout van Alphen de Veer.  (Detta acoud kan med fördel användas för riktade gåvor)
Vidare ska NGO ha ett eget bankkonto.

Vi har nu ett härligt gäng unga människor som arbetar för att organisationen ska bli mera proffsig.
Detta med bokföring har aldrig varit min starka sida. Förhoppningsvis har jag nu fått det stöd som kan lyfta projektet till en ny dimention.

Hälsningar Ewout

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar