lördag 22 januari 2011

Logisk skulle man nog förvänta sig att utvecklingen går i en mer eller mindre kurvig linje, men jag vill påstå att utvecklingen kan skutta och att den kan ta trappsteg.

Vi är nu i en stark utvecklingsperiod igen. Den nya Waldorf läraren "Julias" har kommit han skapar genast struktur på vår kindergarten. Samtidig så är vi positivt igång med att kvalitets förbättra situationen för de barn som kommer för att äta lunch på så sätt  att vi nu genomför  en mera varierad matmeny.

Det snurrar i mitt huvud och jag är för otålig för att kunna skriva ner allt som händer så jag får återkomma när det har lugnat ner sig lite. Måste vara med när man bygger, när man tar hand om barnen och när man har det rolig hemma.

TÄNK OM DE KOMMER ATT SKENA IFRÅN MIG !!!!!!!!!!!
Tänk om de blir så självständiga så att de klarar sig utan mig!!!!!!!!!!!.
NEJ NU MÅSTE JAG ÅKA!!!!!!!!!!!

 
Hälsningar Ewout

1 kommentar:

  1. Hej Ewout!
    Tycker att det är ett sannerligen fantastiskt arbete du gör! Jag brinner för att kunna arbeta med barn och hjälpa dem om jag kan. Därför utbildar jag mig till socionom för att verkligen kunna göra något! Mitt nästa projekt i skolan är att skriva en c-uppsats. Jag (och en annan tjej i min klass) skulle väldigt gärna skriva om dig och dina många barn - och då även besöka er en period. Berättar gärna lite mer om oss, vår utbildning och våra tankar kring uppsatsen om du kan tänka dig att kontakta mig på:
    l.armsanius@hotmail.com
    Jag håller tummarna och väntar på ett svar.
    Med vänliga hälsningar Liselotte

    SvaraRadera