fredag 31 december 2010

För min del är inte Julen över. Julen har att göra med det oskyldiga barnet som föds i vår gemenskap. Ja är det inte ett under med ett litet barn som kommer från en  annan dimension, och väljer att bo på denna jord. och  vara en del av sorgerna och glädjen som jordelivet består av? Och nu är det ett barn som tycks fundera på om det ska kunna vara en del av vår gemenskap.

På ett vis kanske jag inte borde  berätta om detta ännu, men det är allt för tydligt för alla som har ögon att se med. Salome kräks regelbundet hon tål inte vissa matdofter och hon är sig mera drottninglik och hon ägnar sig helhjärtat åt det som händer i hennes mage.
Detta innebär att jag står ganska ensam med alla uppgifter och beslut.   Om jag förstår rätt så väntar Salome och jag ett barn i Juli...

Ha det bra alla vänner... /Ewout

1 kommentar: