torsdag 7 juli 2011

TACK GODE GUD! TACK FÖR DE MÖJLIGHETER SOM DU GER OSS. OCH TACK FÖR DE SVÅRIGHETERSOM DU LÄGGER FRAMFÖR OSS.
Svårigheter som kan hjälpa oss i vår utveckling.

Är jag inne på en vansklig sak genom att så öppet skriva om mina andliga funderingar? Kanske förlorar jag läsare ?
Men jag tar risken. Det känns så viktig för mig att skriva det som hjärtat svämmar över av. Märkliga saker händer. Möter just de personer som kan hjälpa med de svårigheter som ligger framför oss.
TACK GODE GUD
Har just den boken i min hand som berättar det som känns givande för stunden.
TACK GODE GUD

Gräver en grop och upptäcker att den goda mullrika jorden i denna trakt har en meter lager av obördig jord över sig. Plötsligen ser jag klart varför träden växer så otrolig och de ytliga grödorna är svaga.
TACK GODE GUD!!!

Chefen Mohamet Mesisi som har just förbundit sig med vår verksamhet är precis den personen som behövs för vårt nästa steg i utvecklingen..
 TACK GODE GUD !

Vill ha avsättning för produkter från cooperativ verksamhet i byn , och nästa dag kommer det ett mail som efterfrågar dessa produkter. TACK GODE GUD!!!
Söker efter ett dragdjur och nuvarande volontär Lotta Persson visar på att hon har tillräcklig insamlade pengar för att vi ska kunna införskaffa oss en stark oxe.
TACK GODE GUD!!!

Mitt hjärta svämmar över av tacksamhet. Tacksamhet till livet. Tacksamhet till medmänniskor. Tacksamhet till givare. Tacksamhet till min älskade Salome Tacksamhet till min fantastiska familj.

TACKSAMHET TILL GUD. TACK GODE GUD!!!

Ewout....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar