onsdag 14 mars 2012

Hej igen alla vänner...

Det tycks ha att göra med identitetskänsla. Att känna sin identitet, sin tillhörighet skapar en stark och trygg människa. Denna människa är inte tillgänglig för demoner och blir inte mobbad på samma vis. Den människan finner sin uppgift och klarar svårigheter. På motsvarande vis skapar mobbing otrygghet och dåliga alkoholvanor och en svag identitet.
Jag trivs väldig bra i min nuvarande situation och kan säga att jag för närvarande har en stabil identitet men så har det inte alltid varit.


I stora delar av mitt liv har jag känt mig otrygg. Och det intressanta i mitt fall är att jag här lever jag i en otrygg värld och känner mig trygg medans jag under långa perioder i det trygga Sverige har känt mig otrygg.
Vet inte riktig vart jag vill komma med min kryptiska utläggning men det är min dagbok sa ni får stå ut med med mina funderingar. Just nu känner jag mig otrygg med min dator. Den luktar bränt och blir ovanlig varm så jag tror att jag avslutar nu....!!!????/ uqnenvq'nvqpijpjo..hjälp…


Hälsningar Evout…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar