torsdag 22 december 2011

Ja visst är han fin min lille son !!!. och stark....

Han behöver nog växa upp snabbt för hans pappa år lite utsliten.
Jag  är åter igen i ett trängt läge. Fyra volontärer (Irene Granlund och hennes ungdomar) ska komma imorgon, och nätverket till mailen är helt kasst just nu så jag har svårt att få fram vilken tid de landar i Dar. Men nutidens andliga böcker upplyser mig att jag är skapare av mitt eget öde. Har jag skapat att jag är ute i sista minuten allt som oftast?. Men då är det väl även mitt skapande som får mig att klara biffen i sista minuten. Så kommer det även att bli denna gång  men det är inte särskilt vilsamt.
Zakarias Raouf Kazi Kazi-tani sitter på bussen från Dar till Mafinga. Är med några barn där för att hämta honom på eftermiddagen. Barnen verka tröttna på mitt picklande på datorn så jag får nog ge mig av nu. Vi hörs sen.
Ewout

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar