lördag 21 april 2012


Min nyfunna spirituella vän nämnde om en spirituell bestseller av N? Tomasen?
Den omedvetna Ewout tog inte författarens och titeln i sitt medvetna, så nu står han där och önskar få hjälp att finna denna titel.
Eftersom detta är min dagbok så skulle det väl ändå vara på sin plats att jag åtminstone för mig själv gör klart vart jag är på väg. Vad är malet? vart leder visionen.!!!
Ska försöka sammanfatta tankarna kring detta:

Att finna ansvariga medarbetare
Att lämna ansvar till ansvariga medarbetare
Lämna utrymme till medmänsklig kärlek.
Vill med ålderns rätt ägna mig åt att vara den sanna BABU (morfar).
Att ta mig tid med odlande och djurhållningen
Finna tid till mera läsande och skrivande

Följa Salomes, Akisas , Johannes och de föräldralösas barnens utveckling.
Att utvecklas till en mogen och vis människa.

Visst låter det bra men är jag redo för detta ? Ska jag inte ge utrymme för ett antal flera svindlande äventyr ?


Träffa fantastiska människor!
Göra svindlande resor!
Skulle vilja hinna med att betyda något för odlingens utveckling här i trakten.
Skulle vilja vara delaktig i skolans utveckling,
Skulle vilja vara delaktig i Aids- bekämpningen och naturmedicinens utveckling,
Och sen som Grande final skulle jag vilja dö knall och fall och efterlämna en välordnad situation som underlättar för de efterlevande.

Min sista önskan skulle vara att få köra likbilen för jag tror mig vara en bra förare, men en dålig passagerare.

Kram på Er!!
Ewout






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar