onsdag 8 juni 2011

Hej alla vänner !!!

Jag och Salome är på gravida mamma kontrollen. Det är stor uppståndelse när det är en blivande pappa som följer med sin hustru till kontrollen. Även Salome tycker att jag borde hålla mig undan så jag åker istället och skriver lite på internet.

Som jag redan berättat så har fått en ny boende hos oss. Ciamin som så småningom ska hjärtopereras bor numera hos oss. Familjen accepterade att vi ville ha henne närmare oss. Ciamin är en timid tjej och det krävs en lyhördhet att kunna stötta henne. Vi hoppas få i hop de pengar som krävs för hjärtoperationen. Jag skulle helst vilja vänta till Augusti att ta henne till Dar es salaam . Det skulle kännas bra att ha en kunnig läkare här. Föreställer mig att en sån ingripande operation kommer att kräva en förberedande period av stärkande m.m.


Hälsningar Ewout

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar