måndag 26 juli 2010

VIKTIGT MEDDELANDE

Nu har det hänt som inte får hända. Jag har dubbeltecknat ett barn till två olika personer. Det är tydligt att jag inte är den person som borde syssla med det tunga arbetet att förmedla fadderbarn (men jag har inte hittat en lämplig person att avlasta mig i denna sak). Har nu beslutat att upphöra med fadderförmedlingen. Uppmanar faddrar att inte sända till mitt privata konto längre, utan att allt stöd går via 90-kontot,
d.v.s PG 90 01 59-5 Yatima Heart to Heart.
Jag har blivit varnad för att förmedling av faddrar är mer komplicerat än vad jag har velat tro. Dels det tekniska, dels det känslomassiga, (där det ena barnet blir favoriserat framför det andra). Förhoppningsvis får vi nu in pengar på det allmänna kontot, pengar som ger oss möjlighet att stötta de barn som för tillfället är i behov av stöd.
Detsamma gäller allt stöd; husbyggande, handikappcyklar m.m.
Beklagar vår begränsning. Många hälsningar Ewout och Salome.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar