måndag 1 februari 2010

Det är mycket som händer, inte minst på grund av alla volontärer som söker sig hit. Varje person sätter sin prägel på den plats som den vistas på. Det är tyvärr inte så många arbeten som är självklara uppgifter för människor som trots sin goda vilja inte har den erfarenhet som krävs att utföra de arbetsuppgifter som är aktuella här. Det är inte bara att sända en volontär att ta hand om svåra sår, lägga ett tak eller att slakta en get.
Vi har många åtaganden, och är mycket beroende av Ert ekonomiska stöd. Jag vädjar om bidrag. Vårt stolta 90 konto väntar på att bli flitigt använt. PG 90 01 59-5.
Många hälsningar Ewout

1 kommentar:

  1. Hej! Jag funderar på att åka till Matanana, men blir lite osäker nu när jag läser att det är så mycket runt omkring som slakt m.m. Jag läser till lärare och skulle vilja bidra med kärlek, lek och annan stimulans till barnen. Inte så mycket byggandet m.m. Eller borde jag välja moshi då?? skicka gärna ett medelande till- bulleullen@hotmail.com eller svara som en kommentar under // MVH Ulrika

    SvaraRadera