måndag 24 augusti 2009

Ja, det är lika dammigt i Mafinga. Ja, barna är lika snoriga och lika goa. Ja, internet är lika trögt som vanligt. Ja, Salome är den mest underbara. JA, JAG ÄR HEMMA IGEN. Det började bra med att vi var bjudna till ett dundrande bröllop. Det är underbart att höra hur folk jublar att se mig igen. Jag kan verkligen känna mig älskad här.
Vi har nu bråttom att beställa och tillverka mängder med tegelstenar. Det är under torrtiden som man tillverkar tegel .Sen i regntider är det för sent. Vi ska avsluta och inviga det hus som Kenzan tours har finasierat, och samtidigt håller vi på med att sätta igång byggandet av huset i Bumilayinga. Jag rusar vidare, har en lång lista med förnödenheter som ska handlas. Hoppas att ni förstår att detta med dagbok är mitt sätt att skriva till er alla. Stor kram från Ewout

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar