söndag 8 december 2013

Jag är tacksam för deltagande, råd och kommentarer.


För klargörandet behöver jag kanske förklara att i min storfamilj kan min person inte ersattas av en välmenande person utifrån. Där är det nog min hustru eller någon av de uppväxande ungdomar som behöver ta ett större ansvar.
I organisationen MkM finns det utrymme för personer som kan växa in och ta ansvar. Att komma hit som betalande gäst eller som volontär och se om uppgifterna passar ens ambition och kunskapsområde borde då vara en av de första stegen.

Det behövs hjälp med att ordna med en ideell förening i Sverige. Denna förening skulle då ta som sin uppgift attvara aktiv i att söka sponsorer. vara aktiv i att söka månadsgivare" faddrar" Och därigenom säkerställa månadsbudgeten.
Ska hämta Alfa från lasarettet. Hoppas att han har hämtat sig från den efterhängsna lunginflammationen.
Kramar från oss i Matanana Ewout

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar