fredag 11 februari 2011

Hej igen alla vänner!!!

Vår hund Bobby har dragit hem en hundflickvän!!! Dessa två hundar har haft ett stort arbete att få mig att förstå att denna nya hund ska bo hos oss. Bobby har vägrat att jaga bort henne så som han gör med andra hundar . Denna nya hund har lagt sig på rygg och vägrat att låta mig jaga bort henne. Jag har hotad henne men hon näst intill skrek åt mig att hon ville bo hos oss och att hon var min hund. Jaa… hon vann.. och nu följer hon mig och ligger utanför min dörr. Hennes namn har blivit "Flicka". . Undrar hur denna hund kunde veta vem hon skulle fjäska för för att få stanna här ????

Ha det så gott /Ewout

2 kommentarer:

  1. Det talade säkert Bobby om för henne....

    SvaraRadera
  2. Jag tror det kallas instinkt; hon kände det på sig! :-)

    SvaraRadera